RAIBANA
Se sídlem: RAIBANA, Táboritská 809/5, Poděbrady 1 290 01
IČO:21508402,DIČ:21508402 vedená u Krajského soudu v Brně.
Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) obchodní
společnosti RAIBANA (dále jen „prodávající“) upravují v souladu s ustanovením
§ 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský
zákoník“) vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na
základě kupní smlouvy (dále jen „kupní smlouva“) uzavírané mezi prodávajícím a
jinou fyzickou osobou (dále jen „kupující“) výhradně prostřednictvím internetového
obchodu prodávajícího www.raibana.com
Obchodní podmínky se nevztahují na případy, kdy osoba, která má v úmyslu
nakoupit zboží od prodávajícího, je právnickou osobou či osobou, jež jedná při
objednávání zboží v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci svého
samostatného výkonu povolání. Ustanovení odchylná od obchodních podmínek je
možné sjednat v kupní smlouvě. Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost
před ustanoveními obchodních podmínek.
Ustanovení těchto obchodních podmínek jsou nedílnou součástí Smlouvy. Smlouva
a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Znění obchodních
podmínek může prodávající jednostranně měnit či doplňovat. Tímto ustanovením
nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění
obchodních podmínek.
Objednávka zboží
K tomu, aby byla uzavřena kupní smlouva, je třeba, aby kupující na e-shopu vytvořil
objednávku – vyplnit objednávkový formulář ve webovém rozhraní obchodu. V tomto
návrhu musí být uvedeny následující údaje:
- Objednávaném zboží, které vloží kupující do elektronického nákupního košíku
webového rozhraní obchodu - Počtu kusů objednávaného zboží
- Ceně za zboží
- Způsobu dopravy
- Informace o nákladech spojených s dodáním zboží.
- Identifikační a kontaktní údaje kupujícího sloužící k tomu, aby zboží mohlo být
kupujícímu doručeno, zejména tedy jméno, příjmení, doručovací adresu, telefonní
číslo a e-mailovou adresu.
Podmínkou platnosti objednávky je vyplnění všech povinných údajů v
objednávkovém formuláři, seznámení se s těmito obchodními podmínkami na
webové stránce a potvrzení kupujícího o tom, že se s těmito obchodními
podmínkami seznámil. Při nákupu zboží je povinnost kupujícího poskytnout všechny
informace správně a pravdivě.
V průběhu tvorby objednávky může kupující až do doby jejího dokončení údaje měnit
a kontrolovat. Po provedení kontroly prostřednictvím stisku tlačítka “Objednat s
povinností platby” objednávku dokončí. Před stiskem tlačítka musí kupující potvrdit
seznámení se a souhlas s těmito obchodními podmínkami, v opačném případě
nebude možné objednávku dokončit. K potvrzení souhlasu slouží zatrhávací políčko.
Po stisku tlačítka “objednat s povinností platby” budou všechny vyplněné informace
odeslány prodávajícímu.
Uživatelský účet
Na základě registrace kupujícího provedené na webové stránce může kupující
přistupovat do svého uživatelského rozhraní. Kupující může provádět objednávání
zboží též bez registrace přímo z webového rozhraní obchodu. Při registraci na
webové stránce a při objednávání zboží je kupující povinen uvádět správně a
pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené v uživatelském účtu je kupující při jakékoliv
jejich změně povinen aktualizovat. Přístup k uživatelskému účtu je zabezpečen
uživatelským jménem a heslem.
Prodávající může zrušit uživatelský účet, a to zejména v případě, kdy kupující svůj
uživatelský účet déle než nevyužívá, či v případě, kdy kupující poruší své povinnosti
z kupní smlouvy (včetně obchodních podmínek).
Potvrzení objednávky
Prodávající potvrdí přijetí objednávky na e-mailovou adresu kupujícího. Součástí
tohoto potvrzení bude shrnutí objednávky a tyto obchodní podmínky formou přílohy
e-mailové zprávy. Potvrzená objednávka je závazná, uzavřením kupní smlouvy
vzniká prodávajícímu povinnost odevzdat kupujícímu objednané zboží a kupujícímu
povinnosti za toto zboží prodávajícímu zaplatit sjednanou cenu. Kupující je povinen
převzít zboží objednané a dodané v souladu s kupní smlouvou a obchodními
podmínkami e-shopu www.raibana.com
O průběžném vyřízení a expedici objednávky je kupující informován emailem.
Mohou nastat i případy, kdy prodávající nebude moci kupujícímu objednávku
potvrdit. V případě, že některý z požadavků uvedených v objednávce nemůže
prodávající splnit, zašle kupujícímu na elektronickou adresu kupujícího informaci a
návrh řešení a vyžádá si stanovisko kupujícího.
Cena zboží a platební podmínky
V případě, že v rámci e-shopu nebo v objednávce bude uvedena zjevně chybná
cena, není prodávající povinen zboží kupujícímu za tuto cenu dodat ani v případě,
kdy již kupující obdržel potvrzení objednávky, a tedy došlo k uzavření kupní smlouvy.
V takové situaci bude prodávající kupujícího bezodkladně kontaktovat a zašle
nabídku na uzavření nové kupní smlouvy v pozměněné podobě oproti objednávce.
Nová kupní smlouva je v takovém případě uzavřena ve chvíli, kdy nabídku kupující
potvrdí. Za zjevnou chybu v ceně se považuje například situace, kde cena
neodpovídá obvyklé ceně u jiných prodejců nebo chybí či přebývá cifra.
V případě uzavření kupní smlouvy vzniká kupujícímu závazek k zaplacení celkové
ceny.
Daňový doklad – fakturu vystaví prodávající kupujícímu po uhrazení ceny zboží a
zašle jej v elektronické podobě na elektronickou adresu kupujícího. Prodávající je
plátcem daně z přidané hodnoty. Společně s kupní cenou je kupující povinen zaplatit
prodávajícímu také náklady spojené s balením a dodáním zboží ve smluvené výši.
Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy může
kupující uhradit prodávajícímu následujícími způsoby:
Platební podmínky pro ČR - doporučujeme použití online platební brány a uhrazení objednávky rychlým online
bankovním převodem nebo online platební kartou - Bezhotovostně převodem na účet Smart Banka 266723337/0600
Kupující je povinen uhrazovat kupní cenu zboží společně s uvedením variabilního
symbolu platby.
Na platbu čekáme 3 dny (včetně víkendu), poté, pokud není platba připsána na náš
účet, je objednávka automaticky stornována.
Platební podmínky pro SR - doporučujeme použití online platební brány a uhrazení objednávky rychlým online
bankovním převodem nebo online platební kartou - Bezhotovostně převodem na účet číslo účtu: 266723337/ 0600,Smart Banka
použijte prosím Europlatbu / SEPA: CZ
Kupující je povinen uhrazovat kupní cenu zboží společně s uvedením variabilního
symbolu platby.
Na platbu čekáme 3 dny (včetně víkendu), poté, pokud není platba připsána na náš
účet, je objednávka automaticky stornována.
Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího až poté, co uhradí celkovou cenu a
zboží převezme.
Na našem eshopu nelze slučovat více objednávek do jednoho balíku, odesíláme
vždy každou uhrazenou objednávku zvlášť.
Dodací podmínky:
Náklady na dodání zboží (poštovné a balné) jsou uvedeny v objednávce kupujícího.
Číslo zásilky obdrží kupující automaticky na svoji e-mailovou adresu po odeslání
zásilky.
Zásilky jsou vyexpedovány prostřednictvím Zásilkovny. Pro rychlejší a levnější
dodání doporučujeme zvolit dodání na výdejní místo. Zboží expedujeme do 3 dnů od
obdržení platby na náš účet.
V případě nevyzvednutí zásilky kupujícím bude zásilka odeslána zpět prodávajícímu.
Pokud je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo
jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit
náklady spojené s tímto dodatečným doručováním.
V případě, kdy kupující poruší svoji povinnost převzít zboží, nejedná se o
Odstoupení od kupní smlouvy, ale o porušení smlouvy ze strany kupujícího.
V takovém případě bere kupující na vědomí, že je povinen nahradit prodávajícímu
skutečné náklady spojené s odesláním zásilky kupujícímu (viz. objednávka
kupujícího) a také náklady spojené s odesláním zásilky zpět prodávajícímu (69,-
nebo 3,69 EUR)
Reklamace
Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí
příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, §
2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku). Projeví-li se vada v průběhu
šesti měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí.
Práva z vadného plnění uplatňuje kupující u prodávajícího na adrese jeho
provozovny, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného
zboží, případně i v sídle nebo místě podnikání. Za okamžik uplatnění reklamace se
považuje okamžik, kdy prodávající obdržel od kupujícího hlášení o reklamaci.
Prodávající má právo vyzvat kupujícího o dodání výrobku k posouzení reklamace.
Případné reklamace jsou posuzovány individuálně. Kupující je povinen hlásit
prodávajícímu závadu ihned po převzetí zboží. Na zakoupené zboží je poskytována
záruční doba 24 měsíců. Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má
se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí. O reklamaci nás můžete informovat
prostřednictvím vyplnění reklamačního formuláře na webových stránkách eshopu.
Lhůta pro vyřízení reklamačního řízení je 30 dnů. Pokud bude reklamace uznána ve
Váš prospěch, bude Vám vrácena částka na Váš účet, nejpozději však do 14-ti dnů
od přijetí reklamovaného zboží.
U vrácení zboží z důvodu reklamace je zákazníkovi vrácena částka za zboží,
poštovné související s vyexpedováním objednávky, plus poštovné, které vynaložil
kupující na vrácení zboží (maximálně však do výše poštovného souvisejícího s
vyexpedováním zboží).
Má-li zboží vadu, má kupující právo na:
1) odstranění vady dodáním nového zboží bez vady, nebo dodání chybějící části
zboží; nebo
2) odstranění vady opravou zboží
ledaže by byl zvolený způsob odstranění vady nemožný nebo ve srovnání s druhým
způsobem nepřiměřeně nákladný.
Prodávající je oprávněn odmítnou vadu odstranit, je-li to nemožné nebo nepřiměřeně
nákladné zejména s ohledem na význam vady a hodnotu, kterou by zboží mělo bez
vady.
Kupující má dále právo na přiměřenou slevu z ceny nebo odstoupení od kupní
smlouvy jestliže prodávající odmítne vadu odstranit nebo se vada projeví opakovaně
nebo je vada podstatným porušením kupní smlouvy. Právo na odstoupení od kupní
smlouvy nenáleží kupujícímu v případě, je-li vada zboží nevýznamná.
Vadou zboží není opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním nebo u
použitého zboží opotřebení odpovídající míře jeho předchozího používání.
Odstoupení od kupní smlouvy
Kupující bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku, nelze
mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy o dodávce zboží, které bylo upraveno podle
přání kupujícího nebo pro jeho osobu, od kupní smlouvy o dodávce zboží, které
podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s
jiným zbožím, od kupní smlouvy o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které
spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit a od kupní
smlouvy o dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu,
pokud porušil jejich původní obal.
Kupující v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od
kupní smlouvy odstoupit, a to do čtrnácti dnů od převzetí zboží.
Pro zjednodušení průběhu odstoupení od smlouvy můžete využít elektronický
formulář na webových stránkách e-shopu. Průběh Odstoupení od smlouvy
- Vyplňte elektronický formulář
- Do balíčku vložte fakturu nebo objednávku, kterou najdete na svém emailu.
- Odešlete balíček na naši adresu zvoleným přepravcem.
- Informaci o doručení zásilky obdržíte od přepravce, kterého jste si zvolili.
- Dobropis a vrácení peněz proběhne co nejdříve, nejpozději však v zákonné lhůtě
14dní po obdržení vrácené zásilky. - O zpracování dobropisu vás informujeme emailem.
Balík zašlete doporučeně na naši adresu, veškeré náklady za dopravu hradí
zákazník.
Adresa:Táboritská 809/5 Poděbrady 1 290 01 RAIBANA s.r.o., telefonní číslo pro
přepravce :+420/702270772 (tel. číslo slouží pouze pro tyto účely)
Jakého dopravce si zvolíte, je čistě na Vás, balíček musí být vždy doručen
přímo na naši adresu.
Doručení zásilky doporučujeme sledovat u přepravce, kterého si zákazník zvolí.
Zboží musí být prodávajícímu vráceno do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od
smlouvy prodávajícímu. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, nese kupující náklady
spojené s navrácením zboží prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže
být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.
V případě odstoupení od smlouvy, vrátí prodávající peněžní prostředky za zboží
přijaté od kupujícího do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od kupní smlouvy kupujícím,
a to stejným způsobem, jakým je prodávající od kupujícího přijal.
Prodávající je povinen vrátit částku za poštovné a balné. Jestliže spotřebitel zvolil
jiný, než nejlevnější způsob dodání zboží, který podnikatel nabízí, vrátí podnikatel
spotřebiteli náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému
způsobu dodání zboží.
V případě částečného vrácení zboží je zákazníkovi vrácena pouze částka za zboží
bez poštovného. Pokud Kupující z důvodu vrácení části zboží z objednávky
nesplňuje podmínky pro již poskytnutou množstevní slevu, přepočítá Prodávající
hodnotu objednávky dle aktuálních cen v době objednání a vrátí Prodávajícímu
částku odpovídající rozdílu mezi aktuální hodnotou objednávky a hodnotou
vráceného zboží. Prodávající bude Kupujícího o tomto výpočtu informovat.
Nárok na úhradu škody vzniklé na zboží je prodávající oprávněn jednostranně
započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.
Zboží musí vrátit kupující prodávajícímu nepoškozené, neopotřebené a
neznečištěné a je-li to možné, v původním obalu. Nárok na náhradu škody vzniklé na
zboží je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na
vrácení kupní ceny.
Prodávající je oprávněn odstoupit od kupní smlouvy z důvodu vyprodání zásob,
nedostupnosti zboží, anebo když výrobce, dovozce anebo dodavatel zboží přerušil
výrobu nebo dovoz zboží. Prodávající bezodkladně informuje kupujícího
prostřednictvím emailové adresy uvedené v objednávce a vrátí ve lhůtě 14 dnů od
oznámení o odstoupení od kupní smlouvy všechny peněžní prostředky včetně
nákladů na dodání, které od něho na základy smlouvy přijal, a to stejným způsobe,
popřípadě způsobem určeným kupujícím. Prodávající je oprávněn odstoupit od kupní
smlouvy z důvodu neuhrazení kupní ceny online platbou.
Případně můžete zaslat vlastní formulář, který bude obsahovat údaje, na základě
kterých jsme schopni Vaši objednávku identifikovat, včetně čísla bankovního účtu,
kam Vám můžeme vrátit peníze.
Mimosoudní řešení sporů - K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná
Česká obchodní inspekce se sídlem Štěpánská 796/44
110 00 Praha 1, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs. Platformu
pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese
http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi
prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy. - Evropské spotřebitelské centrum Česká republika se sídlem Štěpánská 567/15,
120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním
místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21.
května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č.
2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů
on-line).
Zasílání obchodních sdělení a ukládání cookies
Kupující souhlasí se zasíláním informací souvisejících se zbožím, službami nebo
podnikem prodávajícího na elektronickou adresu kupujícího a dále souhlasí se
zasíláním obchodních sdělení prodávajícím na elektronickou adresu kupujícího.
Kupující souhlasí s ukládáním tzv. cookies na jeho počítač. V případě, že je nákup
na webové stránce možné provést a závazky prodávajícího z kupní smlouvy plnit,
aniž by docházelo k ukládání tzv. cookies na počítač kupujícího, může kupující
souhlas podle předchozí věty kdykoliv odvolat.
Soutěže
Prodávající příležitostně věnuje do partnerských soutěží poukázku na výběr zboží na
eshopu www.raibana.com Výherce takové poukázky bere na vědomí, že do hodnoty
poukazu se započítávají ceny zboží uvedené na eshopu před případnými
množstevními slevami.
Závěrečná ustanovení
Veškerá ujednání mezi prodávajícím a kupujícím se řídí právním řádem České
republiky. Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto
ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnost
předchozího znění obchodních podmínek.
Odesláním závazné objednávky kupující souhlasí s obchodními podmínkami
platnými v den odeslání.
Kontaktní údaje prodávajícího: adresa pro doručování: RAIBANA s.r.o Táboritská
809/5 Poděbrady 290 01 , adresa elektronické pošty: Táboritská 809/5 Poděbrady
290 01
Ochrana osobních dat
Naše firma respektuje zákon na ochranu osobních údajů. Neposkytujeme žádné
informace třetím osobám.
Poděbrady dne 24.4 2024